La Fundació BCN Formació Professional, junt amb Barcelona Activa, ha participat els dies 20 i 21 de març a REBUILD Expo & Congress a Madrid, l’esdeveniment de referència de Construcció industrialitzada, digitalització i sostenibilitat.
El dijous 21 ha tingut lloc el Talent Marketplace a l’Auditori del Pavelló 7 on s’han fet set xerrades per abordar els nous perfils professionals del sector i el talent necessari, així com presentar la nova xarxa docent EyOCnet, la nova llei d’FP, projectes innovadors, i estratègies i formació.
Intervenen en les diferents taules centres d’FP Barcelona (Escola del Treball) i AMB (Institut Provençana), Fundació BCN FP i Barcelona Activa, on es presenten resultats de l’estudi Construcció sostenible en clau d’FP impulsat per Barcelona Activa.
També visiten Rebuild alumnat d’aquests centres que poden fer tours tecnològics i docents de EADS La Llotja de Barcelona i de l’Institut Miquel Martí i Pol de Cornellà de Llobregat.
La transformació de l’edificació necessita disposar de professionals qualificats, noves formacions que l’FP inicial i ocupacional haurà d’adoptar per donar resposta a la Construcció 4.0.