El projecte Erasmus+ Formació Professional coordinat per la Fundació BCN Formació Professional està destinat a joves recent graduats/des en el cicles formatius de grau mitjà dels centres de formació professional de Barcelona i la seva Àrea Metropolitana. Aquests graduats tenen l’oportunitat de realitzar una estada formativa amb una durada de 6 setmanes en empreses de diferents ciutats europees de la Xarxa FP.

El projecte té per objectiu dotar de majors competències laborals, lingüístiques, culturals i personals, als joves graduats/des en formació professional per a facilitar-hi la seva imminent entrada al mercat laboral.

La Fundació BCN Formació Professional gestiona 70 beques per a graduats de grau mitjà.

Necessites més informació sobre les beques Erasmus+ de Grau Mitjà? Contacta el Coordinador de Mobilitat del teu centre i t’informarà de totes les oportunitats disponibles.

RESOLUCIÓ DEL PROCÈS DE SELECCIÓ DEL PROJECTE ERASMUS+ DE GRAU MITJÀ (KA121 2023)

Cartell Erasmus+ Formació Professional 2015
Cartell Erasmus+ Formació Professional 2016