Aquí trobareu les ofertes de feina que anirem oferint des de la Fundació BCN Formació Professional.

L’Associació de Ciutats Europees Xarxa FP (www.xarxafp.org), institució formada per 36 ciutats de 15 estat europeus i impulsada des de l’Ajuntament de Barcelona, obre un procés de selecció per a la incorporació d’un/a tècnic/a en projectes europeus i relacions internacionals. El/la tècnic/a s’incorporarà a l’estructura de personal del Secretariat General.
Les seves funcions seran:

• Identificació i anàlisi de fons de finançament d’àmbit europeu i internacional als quals l’entitat pugui concórrer.
  • Promoure i dinamitzar la participació dels socis de la Xarxa en projectes compartits.
  • Identificar xarxes, iniciatives o accions d’interès per a l’entitat en concret.
  • Preparació de propostes de convocatòries europees, tant des del punt de vista de
    contingut tècnic com des de l’àmbit administratiu i pressupostari.
  • Gestió de projectes internacionals aprovats (execució, seguiment i justificació)
  • Seguiment del Sistema de Qualitat de la Xarxa i de les auditories de la Secretaria
    General.
  • Elaboració d’Informes i memòries d’activitats de l’entitat.
  • Suport a la Secretaria General en l’organització d’actes, seminaris, jornades i en
    l’Assemblea general anual i els Comitès executius.
  • Gestionar la pàgina web i les Xarxes Socials de l’entitat.
    Requisits:
  • Titulació Universitària superior, preferentment Ciències Polítiques, Sociologia o d’altres amb especialització en aquests camps. Es valorarà formació específica en l’àmbit de relacions internacionals, etc.
  • Coneixement de les institucions europees i dels programes i subvencions per a projectes de caire internacional, especialment del programa ERASMUS+.
  • Experiència en disseny, gestió, avaluació i justificació de projectes d’àmbit internacional.
  • Coneixement dels sistemes educatius de països europeus de referència, especialment del sistema de Formació Professional i dels diferents models existents.
  • Experiència en gestió de projectes d’innovació educativa.
  • Competència lingüística complerta en català, castellà i anglès, tant a nivell oral com
    escrit. Es valorarà el coneixement en altres idiomes, especialment francès, alemany
    i/o italià.
  • Coneixements en Sistemes de Gestió de la Qualitat.
    XARXA FP Permanent Secretariat General – Pl. Espanya 5, 1st floor 08014 Barcelona
    Tel: 0034 93 413 21 01 Fax: 0034 93 413 21 16 – Email: info@xarxafp.org – www.xarxafp.org Competències:
    Comunicació, lideratge i influència, proactivitat, autonomia, iniciativa, responsabilitat, treball en equip i creativitat.
    Altres:
    Disponibilitat per viatjar
    Retribució:
    Tipologia de contracte:
    1 any de contracte + indefinit
    Incorporació:
    1 de juliol de 2021
    Procés de Selecció:
    Totes les persones interessades, hauran d’enviar el seu currículum i carta de motivació a la següent adreça de correu electrònic: jcastillog@bcn.cat. Les persones candidates selecciones seran entrevistades del 16 al 23 de juny de 2021 a través de mitjans telemàtics.