Aquí trobareu les ofertes de feina que anirem oferint des de la Fundació BCN Formació Professional.

TÈCNIC/A ORIENTADOR/A – TUTOR/A PROJECTE SINGULAR DE LA FUNDACIÓ BCN FP

Funcions:

El/la tècnic/a s’incorporarà a l’estructura de personal de la Fundació BCN Formació Professional (www.fundaciobcnfp.cat), sota la supervisió de l’àrea de projectes europeus i relacions internacionals, i amb dependència directa de la coordinació de l’àmbit internacional.

Les seves funcions s’emmarcaran dins del projecte Singular que impulsa la Fundació: SINGULAR – Fundació BCN FP (fundaciobcnfp.cat)

Les seves funcions seran

· Assessorament, orientació, informació i acompanyamenta les persones joves participants en el projecte cap a la inserció laboral o el retorn al sistema educatiu, mitjançantla realització de tutories individuals i grupals.

· Registre de les actuacions a l’aplicatiu Galileu.

· Suport en la gestió administrativa del projecte.

· Suport en l’organització de 10 activitats socials, culturalsi cíviques.

· Suport en l’organització de 5 visites a empreses.

· Coordinació amb la resta d’equip tècnic i administratiu del projecte.

Es requerirà:

– Titulació universitària superior, preferentment en Psicologia, Psicopedagogia, Educació Social, o titulacions de tercer cicle/màsters relacionats àmbit de l’ocupació i intervenció laboral.

– Experiència mínima de 2 anys en orientació professional.

– Experiència en gestió administrativa.

– Nivell C de català i B2 d’anglès.

– Nivell mitjà-alt d’ofimàtica.

Es valorarà:

– Coneixements d’alemany.

– Experiència en projectes del SOC i/o en projectes de mobilitat internacional.

– Experiència amb l’aplicatiu Galileu.

– Experiència/coneixements en educació no formal i dinamització i facilitació de grups.

Competències

Comunicació, proactivitat, autonomia,iniciativa, responsabilitat, resolució de conflictes, treball en equip i creativitat.

Altres: Disponibilitat per viatjar segons les necessitats delprojecte. Incorporació l’1 de gener de 2022.

Jornada: Contracte temporal a temps complet fins al 31/07/2022; 37,5h setmanals; horari flexible.

Retribució: Sou base, cost anual, 28.506,8€ .

Enviar CV i carta de presentació a info@fundaciobcnfp.cat amb la referència ProjecteSingular abans del 17/12/2021.