El projecte SINGULAR de mobilitat grupal que impulsa la Fundació BCN Formació Professional té l’objectiu de millorar l’ocupabilitat i promoure la inserció laboral de persones joves graduades en formació professional a través de:

• Una formació lingüística en llengua alemanya (de nivell 0 a nivell B1).
  • 5 visites a empreses de l’AMB.
  • 10 activitats socials i culturals i cíviques.
  • 1 tutoria individual al mes.
  • Programa de pràctiques professionals de 6 setmanes a Baixa Saxònia (Alemanya).
  • Contracte laboral de formació i aprenentatge del voltant de 12 mesos amb una empresa alemanya de Baixa Saxònia.
  • Homologació del títol català d’FP a Alemanya.

Qui pot participar?

1. Joves que compleixin els requisits del programa de Garantia Juvenil (tenir de 18 a 29 anys, estar inscrit com a demandant d’ocupació al SOC i no estar estudiant en el moment d’inici del projecte).
  2. Joves que disposin d’una nacionalitat de la UE.
  3. Joves graduats en un cicle de formació professional (grau mitjà o superior):

• CFGS en Gestió del Transport i Logística
  • Quan es desenvoluparà el projecte?

La Fundació BCN Formació Professional organitza diversos enviaments al llarg de l’any. Si vols participar en el projecte, apunta’t a la borsa de persones interessades i contactarem amb tu quan obrim una nova convocatòria:

garantiajuvenil@fundaciobcnfp.cat

Projecte coordinat per: