Els Premis FPemprèn són un reconeixement públic als millors projectes empresarials realitzats per estudiants de Formació Professional dels instituts i centres d’FP de Barcelona i la seva àrea metropolitana.

La finalitat és potenciar el reconeixement i el prestigi social de l’FP, així com reconèixer alguns valors entre l’alumnat d’FP, molt especialment aquells relacionats amb la iniciativa i l’esperit emprenedor.

Els principals objectius d’aquests Premis són:

11a edició dels Premis FPemprèn, curs 2019-20

Es premien els projectes segons les següents categories:

*Consulta els requisits de cada categoria a les bases del concurs

NOVES DATES!

En aquesta 11a edició, les fases de presentació dels projectes són:

Primera fase: Preinscripció dels projectes i participants – Fins el dia 22 d’abril del 2020 (inclòs)

Segona fase: Presentació dels projectes – Fins el dia 14 de maig del 2020 (inclòs)

Descarrega les bases del concurs

AQUESTA FORMACIÓ QUEDA AJORNADA. US FAREM ARRIBAR MÉS INFORMACIÓ PROPERAMENT

Formació dirigida a docents d’EIE o d’altres mòduls relacionats amb l’emprenedoria i amb el projecte empresarial, de centres de la ciutat de Barcelona i la seva àrea metropolitana, que vulguin reforçar el seu coneixement en relació a noves estratègies d’emprenedoria.

Obrim inscripcions a la segona formació:

Dia: 01 d’abril de 2020
Lloc: TeamLabs BCN – Carrer de Pallars, 73, Barcelona
Hora: 9:30 a 13:30 | 15:30 a 19:30

La formació es pot reconèixer com a hores de formació permanent del professorat acreditades pel Departament d’Educació.

Si et vols inscriure però no has assistit a la primera formació, pots consultar l’aforament enviant un mail a jcanalda@fundaciobcnfp.cat

Vídeo 10a edició:

Segueix-nos a twitter i a instagram

Organitza:

logo Fundació FP Barcelona

Amb la col·laboració de:

Logo Ajuntament de Barcelona
logo Pimec
logo Fundació Cercle d'Economia
logo Seed & Click
Logo Universitat Politècnica de Catalunya
Logo Consorci d'Educació de Barcelona