Des de la Fundació BCN FP es promouen i gestionen beques de mobilitat Erasmus+ per a estudiants de grau superior dels centres d’FP de Barcelona i la seva Àrea Metropolitana que formen part del consorci Erasmus+. Aquests estudiants tenen l’oportunitat de realitzar una estada formativa amb una durada de dos mesos en empreses de diferents ciutats europees de la Xarxa FP.

El projecte té per objectiu dotar de majors competències laborals, lingüístiques, culturals i personals, als estudiants de formació professional per a facilitar la seva imminent entrada al mercat laboral.

La Fundació BCN Formació Professional gestionarà 80 beques per estudiants de grau superior.

Necessites més informació sobre les beques Erasmus+ de Grau Superior? Contacta el Coordinador de Mobilitat del teu centre i t’informarà de totes les oportunitats disponibles.

RESOLUCIÓ DEL PROCÉS DE SELECCIÓ DEL PROJECTE ERASMUS+ DE L’ACCIÓ CLAU 2 DE COOPERACIÓ ENTRE ORGANITZACIONS I INSTITUCIONS (KA220) – LOGÍSTICS VET HU

RESOLUCIÓ DEL PROCÈS DE SELECCIÓ DE LA CONVOCATÒRIA DEL PROJECTE ERASMUS+ DE GRAU SUPERIOR (KA131 2023)

Cartell Erasmus Grau Superior 2014
Portada Erasmus Grau Superior 2016