Emprendre també és una opció!

Gràcies a la col·laboració entre la Fundació BCN Formació Professional, Netmentora Catalunya i el Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya seleccionarem 10 projectes que podran accedir al coneixement i networking dels principals líders d’empresa de Catalunya. Una oportunitat on desenvolupar el teu projecte i fomentar l’economia dels territoris i la creació d’ocupació.

Carrega la teva motxilla d’experiència i condueix el teu futur cap a l’èxit personal i professional

Accedeix al coneixement i networking de líders d’empresa de primera categoria que mitjançant una metodologia d’acompanyament en xarxa, t’ajudarà a portar el teu negoci al següent nivell.

A la teva disposició

• Durada: Fins a 4 mesos
  • Valorat en 60.000€ – A COST 0!
  • Acompanyament empresarial de primer nivell per incrementar la viabilitat del teu projecte i les teves competències com a líder
  • Connexió amb líders d’empresa per ampliar la teva xarxa de contactes
  • Accés a espais de coneixement i netwokring entre líders d’empresa
  • Opta a ser premiat amb l’accés a Netmentora durant 2 anys i sense cost

Criteris de selecció

• Esta cursant o haver cursat Formació Professional
  • Empreses amb potencial de generació d’ocupació: 6-15 llocs de treball a 3-5 anys vista
  • De recent creació: des de 6 mesos i fins a 3 anys al mercat
  • Socis amb dedicació majoritària al projecte, control majoritari i rol actiu a l’empresa
  • Amb el finançament necessari per +/- 1 any d’activitat
  • Amb Pla de negoci (en el format que sigui!)

Et vas perdre l’OPEN CALL dels Premis FPconsolida? Visualitza’ls al nostre canal de Youtube:

Entitats impulsores:

Si vols més informació sobre el projecte contacta amb jcanalda@fundaciobcnfp.cat