Les persones joves participants en la 6a edició del projecte TLN Mobilicat Eurocupació han tornat a Catalunya després d’estar 2 mesos a l’estranger fent un programa de pràctiques professionals. A través d’una sessió grupal hem avaluat l’impacte del projecte i hem identificat els aprenentatges adquirits.

El projecte ha permès millorar l’ocupabilitat de 18 persones joves graduades en FP i ha promogut la seva inserció laboral a través d’una formació lingüística de 160h, una preparació pedagògica i intercultural, diverses accions d’orientació acadèmica i laboral, i un programa de pràctiques professionals de 8 setmanes a l’estranger. Enguany les ciutats de la Xarxa FP que han acollit les persones joves participants han estat Espoo (Finlàndia), Treviso (Itàlia) i Viborg (Dinamarca).

El projecte TLN Mobilicat Eurocupació ha estat subvencionat pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya i cofinançat pel Fons Social Europeu.