El passat dijous 20 d’octubre es va dur a terme la sessió de presentació de la 5ena edició del MetròpolisFPLab. Totes les parts involucrades en el projecte, incloent-hi centres formatius, equip organitzador, i empreses i institucions participants, van fer una trobada virtual per arrancar la nova edició.
Anna Hernández va donar la benvinguda a la sessió, recalcant que aquest és un projecte que no para de créixer. Aquesta edició compta amb la participació de la Diputació de Barcelona, concretament amb els municipis de Granollers i Mataró; d’aquesta manera, el MetròpolisFPLab s’apropa a nous estudiants i zones del territori.
Les diverses empreses/institucions participants van presentar el seu repte als tutors i tutores dels centres educatius, perquè aquests puguin traslladar la informació als estudiants. Concretament, comptem amb 13 nous reptes, 9 d’entitats que ja porten diverses edicions (El Port de Barcelona, Aigües de Barcelona, MB92, el Circuit de Catalunya, GPA innova, el Pla Estratègic Metropolità de Barcelona, TMB, Arquima i el Consorci de la Zona Franca) i 4 d’entitats noves que es sumen al projecte (Mesoestetic, el Consorci Sanitari del Maresme, l’Hospital del Mar, Audens Food).
Ara s’obre el període d’inscripcions dels centres que vulguin participar.  Mitjançant aquest enllaç, podreu consultar tota la informació rellevant a les bases de la convocatòria de la 5ena edició, que trobareu a l’apartat del MetròpolisFPLab del nostre web.