El proper dijous 27 de gener organitzem la jornada Formativa online: “La revolució al sector del vehicle elèctric: Posicions laborals que obren les noves tecnologies” de 12h a 13h. La inscripció a la jornada es formalitzarà responent un qüestionari (5-10 minuts), a partir del següent enllaç:https://bit.ly/3qmYzPw

Eva Menor Cantador, Diputada presidenta de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç de la Diputació de Barcelona, obrirà l’acte i com experts comptarem amb Carlos Àlvarez, fundador de LUPA i David de Diego, FIEA i “Luz de Cruce” (COPE).

El desenvolupament de noves tecnologies ja està revolucionant el sector de l’automoció i començant a configurar el que en un futur cada cop més proper serà la nova mobilitat. En aquesta sessió organitzada per la Fundació BCN Formació Professional i CIAC analitzem quins perfils i competències professionals són necessàries per adquirir posicions de lideratge i competitivitat a un sector en profunda evolució.

Aquesta jornada s’emmarca en un estudi que la Diputació de Barcelona, l’AMB i la Fundació BCN Formació Professional estan impulsant per conèixer les necessitats de talent i els perfils professionals emergents al sector de la nova mobilitat.