El projecte TLN Mobilicat té l’objectiu de promoure la inserció laboral de qualitat de graduats en formació professional mitjançant la creació d’un itinerari personalitzat d’acompanyament i suport amb aprenentatge pràctic i formatiu a diferents ciutats d’Europa.

Per el proper curs 2019-20 la Fundació BCN Formació Professional gestionarà 15 beques per a graduats de formació professional.

Qui pot participar?

1. Joves que compleixin els requisits del programa de Garantia Juvenil (de 18 a 29 anys, inscrits com a demandants d’ocupació al SOC, etc.).
  2. Joves amb coneixements de llengua anglesa o la pròpia del país de destí igual o equivalent a un nivell B1.
  3. Joves amb una experiència professional inferior a 12 mesos en l’especialitat realitzada.
  4. Graduats en formació professional (grau mitjà i superior) de les famílies professionals següents:
Tabla de països TLN Mobilicat

En quines dates es desenvolupará el projecte?

Selecció dels candidats:  fins al 9 de gener de 2020.
Formació lingüística: febrer – abril de 2020.
Pràctiques professionals a les ciutats de destí: abril – juny 2020.

El període d’inscripció finalitza el 9 de gener de 2020.

garantiajuvenil@fundaciobcnfp.cat

Projecte coordinat per: