El projecte de mobilitat grupal TLN Mobilicat té l’objectiu de millorar l’ocupabilitat i promoure la inserció laboral de persones joves graduades en formació professional a través de:

• Una formació lingüística de 160h.
  • Una preparació pedagògica i intercultural.
  • Accions d’orientació acadèmica i laboral.
  • Programa de pràctiques professionals de 8 setmanes a l’estranger.

Aquest programa està subvencionat pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya i cofinançat pel Fons Social Europeu.

Qui pot participar?

1. Joves que compleixin els requisits del programa de Garantia Juvenil (tenir de 18 a 29 anys, estar inscrit com a demandant d’ocupació al SOC i no estar estudiant en el moment d’inici del projecte).
  2. Joves amb una experiència professional inferior a 12 mesos.
  3. Joves graduats en cicles de formació professional (grau mitjà o superior).

A quines ciutats es pot fer la mobilitat?

• Espoo (Finlàndia).
  • Treviso (Itàlia).
  • Viborg (Dinamarca).

Quan es desenvoluparà el projecte?

Les persones interessades s’han d’adreçar a l’Oficina de Treball corresponent o a les entitats subvencionades.

Si vols participar en el projecte TLN Mobilicat de la Fundació BCN Formació Professional, apunta’t a la borsa de persones interessades i contactarem amb tu quan comenci la nova edició del projecte:

Més informació:

garantiajuvenil@fundaciobcnfp.cat