Per segon any consecutiu, impulsem el Premi FPconsolida per a fer costat als emprenedors amb estudis de Formació Professional, en la consolidació de les seves idees de negoci. Un premi que dona continuïtat als Premis FPemprèn, en el qual se seleccionen projectes en fase idea.

“Emprendre no és un camí fàcil per a afrontar els emprenedors sols. L’FP té molt a aportar al teixit empresarial de Catalunya i per això hem decidit sumar forces el món empresarial i la Fundació BCN Formació Professional, per a acompanyar amb experiència a aquells que donis d’FP volen fer realitat les seves idees”.

Núria Basi, presidenta Basi Group i membre de Netmentora.

La Fundació BCN Formació Professional, una organització impulsada per l’Ajuntament de Barcelona i l’Àrea Metropolitana de Barcelona, fomenta la relació entre formació professional i l’entorn econòmic i social, facilitant la integració d’estudiants en el món empresarial.

En col·laboració amb Netmentora, cada any seleccionem projectes emprenedors liderats per estudiants i ex-estudiants de formació professional amb la finalitat d’acompanyar-los en el procés de consolidació de les seves idees.

Acompanyament empresarial i networking per a consolidar noves empreses

Allison Brown i Adriana Civit de DUETTO Estudio Textil, una empresa dedicada a la creació artesanal d’estampats atemporals i dissenys tèxtils personalitzats inspirats en la botànica, són les guanyadores de l’edició 2020 del premi FPconsolida.

“Estem molt emocionades de poder comptar amb aquest suport, per a nosaltres és una oportunitat única. Una emoció que es transforma en motivació i determinació”.

Adriana Civit, Co-fundadora Duetto Estudi i membre de Netmentora

Al llarg dels pròxims 3 mesos, accediran a un procés d’intercanvi i creixement de la mà d’empresaris i directius en actiu, una oportunitat per a validar el seu model de negoci, rebre feedback, establir connexions amb l’ecosistema emprenedor i empresarial i construir una xarxa de contactes.

A més, optaran per l’accés a la xarxa Netmentora com premiades, un acompanyament empresarial de 2 anys sense cost, al qual cada any accedeixen només 15 noves empreses.

Et vas perdre el lliurament de premis? Reviu-lo

Sobre Fundació BCN Formació Professional

La Fundació BCN Formació Professional és una organització impulsada per l’Ajuntament de Barcelona i l’Àrea Metropolitana de Barcelona amb finalitat de servei social i sense ànim de lucre.

La missió de la Fundació BCN Formació Professional és participar en el desenvolupament socioeconòmic de la ciutat de Barcelona i la seva Àrea Metropolitana a partir del foment de la relació entre la formació professional i l’entorn econòmic i social, potenciant una formació adequada i compatible amb les necessitats del sistema productiu i facilitant la transició al món del treball i la plena integració d’estudiants, mitjançant projectes i accions específiques dirigides a empreses i institucions i als centres de formació.

Sobre Netmentora

Netmentora és la major xarxa europea de líders d’empresa, privada i sense ànim de lucre, per a la creació d’ocupació a través del suport a l’emprenedor.

Presents en 10 països, és una xarxa de 14.000 persones que ha generat més de 100.000 ocupacions amb un ràtio de supervivència de noves empreses del 78% als 5 anys.

“Per a crear ocupació, ajudem a consolidar empreses”. Sota aquest lema, l’entitat selecciona i acompanya durant 2 anys a emprenedors gràcies a una xarxa de líders d’empresa en actiu que comparteixen la seva experiència empresarial sense cost per a l’emprenedor.

Netmentora és una comunitat que posa el focus en les persones i el creixement en xarxa, a retornar a la societat per a consolidar empreses i crear ocupació. A Catalunya, aquesta xarxa la formen referents empresarials com Núria Basi (Basi Group), Tomás Diago (Softonic) Eli Abad (Between Technology), Jordi Pascual (Udon), Cristian Rovira (Grup Sifu), Silvio Elias (Veritas) i empreses i entitats com el RACC, Cofidis, Caser, Calaf Group, Delvy, Michael Page, PSE, Venca, Morillas, Esperta, Upbizor o la Fundació Carulla, Centri d’Empreses de ProCornella o la Fundació BCN Formació Professional entre moltes altres.

Impulsat per:

logo Fundació BCN Formació Professional