El 3 d’octubre es va celebrar l’acte de presentació de  la sisena promoció d’estudiants  en pràctiques d’ FP a l’empresa SIGMA Gestión Universitaria, dins el marc  del projecte Beca Empresa de la Fundació BCN Formació Professional. L’alumnat que comença enguany les pràctiques al Learning  Software Factory de SIGMA està repartit en  17 alumnes del cicle de Grau Superior de Desenvolupament d’Aplicacions Informàtiques (DAI) i 2 alumnes  del cicle de Grau Superior d’Administració de Sistemes  Informàtics i Xarxes (ASIX). Aquests 19 alumnes són estudiants de 8 instituts o centres de formació professional de la ciutat de Barcelona. El projecte Beca Empresa té com a objectiu oferir pràctiques  amb un alt valor afegit pel que fa a qualitat i continguts en un entorn facilitador de l’adquisició de competències professionals. Al finalitzar la seva estada en pràctiques, 5 d’aquests estudiants podran continuar la seva formació a SIGMA amb una beca de formació  atorgada per la Fundació BCN Formació Professional.