El proper dimarts 20 de setembre tindrà lloc la signatura d’un conveni de col·laboració entre la Fundació Futbol Club Barcelona i la Fundació BCN Formació Professional. Signaran el conveni el President de la Fundació BCN Fomració Professional, Sr. Ramon Paredes, i el Director General de la Fundació Futbol Club Barcelona, Sr. Josep Cortada, a les instal·lacions del Futbol Club Barcelona. Aquest conveni pretén consolidar les relacions entre les dues parts en matèria de pràctiques i beques per a estudiants dse Formació Professional de la ciutat de Barcelona.