Resolució de la 8a edició del Pla de Mesures Innovació a l’FP, curs 2018-19

Aquest mes de febrer s’ha resolt la concessió d’ajuts econòmics a projectes d’innovació presentats a la convocatòria del Pla de mesures innovació a l’FP, curs 2018-19.

Les comissions d’avaluació, segons l’àmbit territorial, han estat integrades per representants de: l’Institut Municipal d’Educació de Barcelona, Consorci d’Educació de Barcelona, Departament d’Ensenyament, Àrea Metropolitana de Barcelona, Diputació de Barcelona i Fundació BCN Formació Professional.

Enguany, s’han presentat un total de 88 projectes, 32 corresponents a la ciutat de Barcelona, 21 a l’Àrea Metropolitana de Barcelona i 35 a la demarcació de Barcelona (excepte l’AMB), la qual cosa indica la predisposició i voluntat per part dels centres d’FP a seguir treballant en aquesta línia d’innovació educativa i en apostar per projectes que atorguen valor afegit i qualitat al sistema de Formació Professional.

D’aquests projectes presentats, 45 s’han resolt favorablement14 de l’AMB, 12 de la Diputació de Barcelona (a excepció de l’àmbit territorial de l’AMB) i 19 de Barcelona ciutat.

La tipologia de projectes resolts favorablement és molt variada: Metodologies actives a l’FP, Simulacions clíniques per a l’aprenentatge en l’alumnat de la família de sanitat, Horts urbans amb accessibilitat per a cadires de rodes, Projecte de bioenginyeria, etc. en són clars exemples.

Aviat podreu consultar els projectes resolts favorablement a la nostra web del Pla de Mesures Innovació a l’FP.