Meeting Point 2019. Trobada d’Empreses Simulades de Barcelona

El dijous 14 de març, en el marc del projecte Aula Empresa, ha tingut lloc el Meeting Point Barcelona 2019, un espai de trobada d’empreses simulades dels centres de formació professional de la ciutat. La trobada ha sigut a l’Institut Joan Brossa i s’ha organitzat conjuntament amb l’Institut Lluïsa Cura i la Fundació BCN Formació Professional.

L’acte ha comptat amb un total de 14 empreses simulades corresponents a 13 centres d’FP de la ciutat i uns 450   alumnes, els quals han demostrat els seus aprenentatges en negociació i establiment de relacions comercials.

La simulació d’empreses apropa els estudiants a la realitat que es trobaran en el futur en el món laboral, reproduint de forma molt versemblant els circuits, procediments i relacions que l’empresa real desenvolupa habitualment.

El Meeting point és una de les poques ocasions que tenen els estudiants que “treballen” en les empreses simulades de la ciutat, juntament amb les Fires, de trobar-se presencialment amb les altres empreses simulades, de negociar, de posar en joc les seves dots comercials, de persuasió, d’eficiència en presentar els seus productes, una ocasió per gaudir i compartir.

Pràctica, treball per projectes, formació i avaluació per competències, internacionalització i qualitat, són paraules clau d’aquest projecte.

meeting1 meeting2 meeting3
meeting4 meeting5 meeting6