La Fundació BCN Formació Professional, fa enguany una aposta ferma per poder fer arribar de manera més àmplia i adaptada a les noves tecnologies de la informació i la comunicació, tota la informació sobre els estudis d’FP a la nostra ciutat.
Enguany la nova Guia de la Formació Professional 2012-2013 estrena formats: Web i codi QR.
Pel que fa a la Guia FP en format Web, la trobareu a la pàgina Web de la Fundació (www.fundaciobcnfp.cat), a la de l’Ajuntament de Barcelona (www.bcn.cat) i a la del Consorci d’Educació de Barcelona (www.edubcn.cat). Us destaquem la recerca interactiva de dades, de centres per districte i la incorporació dels diferents canals de les xarxes socials que cada centre tingui habilitat (facebook, twitter, youtube). Tota l’oferta s’actualitza permanentment.
Pel que fa a l’aplicatiu per a smartphones i tablets amb sistema operatiu Android, el podreu descarregar a partir del codi QR que trobareu al costat de la Guia FP 2012-13 en la nostra mateixa pàgina web.