El proppassat 19 de març es va presentar al mitjans de comunicació la nova Guia de la Formació Professional 2012-2013. L’acte va tenir lloc al Institut Rubió i Tudurí a l’Avinguda Francesc Ferrer I Guardia, 36. La presentació de la Guia va córrer a càrrec del Regidor d’Educació i Universitats, acompanyat pel gerent de la Fundació.
La Guia és un instrument d’ajuda en el procés d’Orientació de l’estudiant que vol cursar FP a la ciutat de Barcelona, ja que aporta informació concreta sobre els diferents estudis i cicles i els centres on aquests s’imparteixen. Podeu disposar de la Guia en format paper com ja és habitual en la nostra Fundació, al Consorci d’Educació de Barcelona, a l’IMEB, a les OACs, als Punts d’Informació Juvenil i als CAAJs. A partir d’aquest any i com a novetat, podreu disposar-ne també en dos nous formats: on line i aplicació per smartphones amb sistema android.
La guia es va repartir oficialment en format paper al Saló de l’Ensenyament 2012 a l’estand del Consorci d’Educació durant els dies del 21 al 25 de març.