Des de la Taula Sectorial de Formació Industrial  (TSFI) impulsada per la Fundació BCN Formació Professional, treballem pel foment de les vocacions industrials, l’impuls de la innovació i la promoció de l’FP industrial.

La indústria 4.0 necessita talent i no en troba, manquen joves, i sobretot dones, en cicles formatius de l’àmbit industrial; sector que genera ocupació de qualitat i estable però que requereix de professionals tècnics qualificats.

Si et dediques a l’orientació laboral i/o busques una ocupació amb futur, et convidem a venir a l’Espai de Networking sobre Indústria 4.0, que organitzem amb Barcelona Activa, el proper dia 27 de juny de 2018 de 16.00h a 19.00h a l’auditori de Barcelona Activa (C. Llacuna, 162-164. 08018 Barcelona).

No et quedis sense plaça!

Programa i inscripcions mtc179–espai-de-networking-sector-industria-40

infografia i4.0