El 20 de juny, va tenir lloc l’acte de lliurament de premis de la 9a edició dels PREMIS FPEMPRÈN amb el suport de l’Àrea Metropolitana de Barcelona i Social Business City Barcelona.

L’acte va estar presidit pel Sr. Pere Fàbregas, president en funcions de la Fundació BCN Formació Professional, pel Sr. Hèctor Santcovsky, director de Desenvolupament Social i Econòmic de l’Àrea Metropolitana de Barcelona i pel Sr. Miquel Àngel Essomba, comissionat d’Educació, Infància i Joventut de l’Ajuntament de Barcelona i patró de la Fundació BCN Formació Professional.

També ha comptat amb la presència de l’Anna Caubet, Actriu i fundadora d’Impacta’t, i la Roser Collell Participant de l’aula de teatre “El Coro” de Sentmenat, que després ens van representar l’obra de teatre “Baixa’t del bus de l’abús”.

Després de l’actuació, el Sr. Joan Fontseré, director del Circuit Barcelona-Catalunya, el Sr. Joan Vila, responsable del restaurant del Circuit Barcelona-Catalunya i la Sra. Montse Blanes, directora de la Fundació BCN Formació Professional, van lliurar les beques als equips guanyadors del projecte “Entra al Circuit de la Innovació amb l’FP” i les tablets als centres d’FP.

En aquesta edició, han participat a la fase final més de 244 alumnes amb un total de 82 projectes de 38 centres de la ciutat de Barcelona i la seva àrea metropolitana, 27 corresponents a cicles formatius de grau mitjà i 55 a cicles formatius de grau superior.

Tots els participants han rebut un diploma de reconeixement per la seva implicació i esforç i la possibilitat de rebre un curs de formació i acompanyament per Barcelona Activa, la Cambra de Comerç de Barcelona, SECOT i Seed&Click.

El premi per als equips guanyadors ha consistit en un guardó commemoratiu per cada membre de l’equip, un pòster per al centre i un regal per a tots els membres de l’equip.

Finalment, es va fer la foto de família amb tots els equips guanyadors.

Els projectes guanyadors de les 7 categories de premis han estat:

1. Premi Energia, sostenibilitat i medi ambient

Guanyador CFGS: ECOLY de Francesca Massot, David Martínez, Blanca Joseph, Pol Torres i Cristina Marcos de l’Escola Pia Nostra Senyora Diputació

2. Premi Salut, esport i benestar

Guanyador CFGM: Yamana de I’lham Taoumi, Yasmina Martín, Belén Lucenilla i Andrea Aguilar de l’Institut Salvador Seguí

Guanyador CFGS: EcoFit de Redouane Morghadi de l’Institut La Pineda

3. Premi Educació, cultura i lleure

Guanyador CFGM: Nomen Clapp de Isabel Asensio i Carlos González de l’Institut Rubió i Tudurí

Guanyador CFGS: La Granja dels Signes de Maria Campos i Naomí Castro de l’Institut Rambla Prim

4. Premi Hoteleria i turisme

Guanyador CFGS: Edén de Nerea Toledo de l’ Escola Superior d’Hostaleria de Barcelona

5. Premi Indústria