La Fundació BCN Formació Professional dóna suport a l’Institut Moisès Broggi en l’organització de la IV Jornada Sanitària. LES PARAULES TAMBÉ CUREN. SABER FER, SABER ESCOLTAR. La importància de la comunicació en l’àmbit sanitari, que tindrà lloc a l’Auditori de l’institut el proper dimecres 13 d’abril.

En aquesta IV jornada es tractarà la comunicació en l’àmbit sanitari com a eix transversal dels cicles formatius de Cures Auxiliars d’Infermeria, Tècnic en Emergències Sanitàries i Tècnic Superior en Imatge per al Diagnòstic.

L’objectiu és complementar la formació tant de l’alumnat com dels professionals, tot fomentant l’esperit de formació continuada i la millora de la qualitat assistencial, i va adreçada a professionals, docents i estudiants tècnics auxiliars d’infermeria, tècnics en emergències sanitàries i tècnics superiors en imatge per al diagnòstic.

Podeu inscriure-us-hi fins el 6 d’abril a través del programa de l’acte:

ImatgeTriptic