El 27 d’abril va tenir lloc l’Acte de Reconeixement als centres participants durant les V edicions del Pla de Mesures Innovació a l’FP al Mobile World Centre.

El Pla, que enguany ha arribat a la seva 5a edició, ha comptat amb la participació de 93 projectes i 55 centres d’FP, incloent la col·laboració amb l’Àrea Metropolitana de Barcelona i la Diputació de Barcelona en aquesta darrera edició.

L’acte va comptar amb la presència del Sr. Jordi Plana, gerent dels serveis d’Educació de la Diputació de Barcelona, el Sr. Hector Santcovsky, director de l’Àrea de Desenvolupament Social i Econòmic de l’Àrea Metropolitana de Barcelona, el Sr. Miquel Àngel Essomba, comissionat d’Educació i Universitats de l’Ajuntament de Barcelona i el Sr. Melcior Arcarons, director general de Formació Professional Inicial i Ensenyaments de Règim Especial.

Durant la Jornada es van lliurar pósters i diplomes de reconeixement per al foment de la cultura innovadora als centres de Formació Professional i el Sr. Ramon Barlam, mestre i professional de les TIC aplicades a l’educació, va intervenir amb la conferència Metodologies i tendències educatives emergents a l’era de la distracció.

Des de la Fundació BCN Formació Professional volem agrair la participació a tots els centres d’FP i donar-vos l’enhorabona per la vostra bona feina, implicació i dedicació en els projectes al llarg d’aquests cinc anys.

IMG 1029 IMG 1122 IMG 1143

IMG 1162 IMG 1227