El passat 11 d’abril a l’INS Provençana vam organitzar juntament amb Netmentora un #StartupPitch. Va ser una experiència molt enriquidora on vam poder compartir en aquest espai molt de talent i creativitat. L’esdeveniment va reunir 5 startups de sectors molt diversos que aspiren a formar part de la fase bootcamp de la xarxa de Netmentora. Des de la Fundació volem donar un l’enhorabona a totes les startups que van participar.

En el mateix acte vàrem presentar les activitats que fem a la Fundació, focalitzant en els premis FP Emprèn i FP Consolida. En acabar vam visitar el viver d’empreses, guanyador del Premi FP Cosolida 2023, que forma part del projecte Blue Container on es troba ubicada Blue Container Project, empresa creada per estudiants del Provençana guanyadors del repte d’Arquima del Metròpolis FP Lab.