Adequació de l’FP a les necessitats de Terrassa

L’Observatori de l’FP ha elaborat un estudi sobre l’encaix de l’FP i el teixit productiu a Terrassa per encàrrec del Consell de l’FP de Terrassa .

S’han analitzat dades sobre el sistema de l’FP inicial i per l’ocupació, així com s’han detectat reptes i perfils professionals emergents —o que requereixen de noves competències—  en 17 de les 24 famílies professionals que s’oferten a Catalunya.

Aquest estudi ha estat possible gràcies a la participació dels agents locals, tant educatius, econòmics com de coneixement de la ciutat. Cal destacar la implicació del Servei d’estudis i Observatori de la ciutat de l’Ajuntament de Terrassa i agrair la participació de les següents entitats: Ajuntament de Terrassa, Cambra de Comerç, CCOO, CECOT, CET s. XX, Consell de l’FP de Terrassa, COPCISA, Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, Estamp Spain, Foment de Terrassa, Gremi empresarial d’hoteleria de Terrassa, Gremi Tèxtil de Terrassa, Institut Cavall Bernat, Institut Nicolau Copèrnic, Institut Santa Eulàlia, Institut Terrassa, Lamp Lighting, Mútua de Terrassa, Productos Aditivos, Sant Domènec Savio – Salesians de Terrassa, Servei d’Estudis i Observatori de la Ciutat. Ajuntament de Terrassa