El passat 18 de gener, en col·laboració amb centres d’altres països com Finlàndia, Itàlia, Romania i Estònia, la Fundació Lepido Rocco de Treviso va ser l’amfitriona del primer meeting internacional del projecte Erasmus KA2 “Electric Cars VET hub”. Xarxa FP impulsa aquesta iniciativa, i l’Observatori de l’FP de la Fundació BCN Formació Professional s’encarrega de proporcionar la metodologia i el treball de camp necessari per identificar les necessitats competencials i de talent en el sector del vehicle elèctric en aquests països.

L’objectiu del projecte és desenvolupar un curs específic per formar i actualitzar docents en aquest àmbit, incloent-hi una fase de testeig a càrrec de professors d’FP dels països participants.