La Fundació BCN FP i centres d’FP han visitat la 1a edició del Saló In(3D)ustry From Needs to Solutions, nou esdeveniment internacional a Barcelona per donar a conèixer les aplicacions de la fabricació avançada i additiva en els sectors de l’Automoció-Areonàutica, Arquitectura i Hàbitat, Retail i Salut.

Aquest saló compta amb la presència de les 30 millors companyies del món especialitzades en fabricació avançada i additiva, protagonistes de l’actual revolució industrial 4.0, que debaten el present i futur de la fabricació additiva, grans experts en impressió 3D mostren els seus casos d’èxit i revelen con aquesta tecnologia pot ser aplicada amb èxit en aquests quatre sectors.

L’oferta de l’esdeveniment es completa amb l’espai Maker Pro en què es mostrarà com usuaris individuals, els anomenats ‘makers’, són parts fonamentals del desenvolupament de la fabricació additiva i avançada.

in3dustry