El passat 27 de gener de 2017 a l’Espai Josep Bota de Fabra i Coats, va tenir lloc la presentació del nou estudi Els sectors econòmics emergents i la formació professional a la Regió Metropolitana de Barcelona: Sector Indústria 4.0, elaborat per l’Observatori de la Fundació BCN Formació professional en col·laboració amb centres d’FP i destacades empreses i entitats vinculades del sector en el marc de la Taula Sectorial de Formació Industrial.

L’estudi analitza, des d’una vessant quantitativa i també qualitativa, l’encaix entre les demandes del teixit productiu i la formació professional d’aquest àmbit. L’estudi clou amb unes recomanacions per millorar aquest encaix en un sector dinàmic, estratègic i clau per al desenvolupament socioeconòmic de Barcelona i la seva àrea metropolitana.

Per a més informació, us podeu descarregar l’Estudi complet.

Imatge Presentacio