El 15 de novembre es va presentar l’estudi La Formació Professional Inicial a l’AMB a les instal·lacions Gornal Activa (L’H). L’estudi, desenvolupat per la Fundació BCN Formació professional sota encàrrec de l’AMB, aborden indicadors de mobilitat d’alumnat d’FP inicial intermunicipal i s’identifiquen i detallen els perfils professionals associats a l’FP més buscats. Aquests perfils s’han detectat i desenvolupat en col·laboració amb Serveis Locals d’Ocupació, Centres Formatius, Agents socials i àrees d’Educació i Promoció econòmica de municipis de l’AMB.

AMB noticia