Hem participat en el Consell del Barcelona Innovation Coast (Ajuntament de Barcelona) presentant la recerca del nostre observatori Lab de l’FP:“Els semiconductors en els estudis d’FP”, en què detectem els perfils i les competències emergents clau per al sector i que la Formació Professional pot donar resposta.
També hi hem participat moderant la posterior taula rodona amb actors rellevants del sector, com Secartys Group i l’Asociación Española de la Industria de Semiconductores (AESEMI).
Aquest sector esdevindrà estratègic per a la ciutat i la seva metròpolis, actuant com a catalitzador de les noves tecnologies que s’implantaran en el nostre teixit productiu, on la Formació Professional podrà ocupar prop de la meitat dels llocs de treball que es generin.
Podeu consultar l’estudi al següent enllaç: https://lnkd.in/eTprhK26