En el marc del  Saló ISE 2023,  Fira Gran Via, vam asistir a la Jornada de Networking: sector Audiovisual organitzada per Barcelona Activael  31 de gener a les 13h.

Es va posar la mirada al futur i amb tres empreses del sector (Mediapro, EARPRO&EES A Midwich Group Company i Union Avatars) es va debatre sobre els perfils professionals emergents, tendències  i canals de reclutament, per finalitzar amb una activitat de networking.

El món audiovisual ha inaugurat la seva cita anual a Barcelona l’Integrated Systems Events (ISE). Un ecosistema que genera 6.700 milions d’euros al nostre país i dona feina a 31.000 persones i on Barcelona concentra el 70% de les empreses tecnològiques de tot Espanya. Les grans empreses han mostrat les últimes novetats en pantalles 8K, els audiovisuals immersius, els mappings, el so envoltant o el 3D.

Un sector en expansió i transformació, que necessita de professionals qualificats i on l’FP hi té bones perspectives de futur.