La Fundació BCN Formació Professional ha signat un conveni de col·laboració amb la Fundació ICIL, referent d’excel·lència en formació logística, amb l’objectiu de contribuir a formar el millor talent de l’FP al sector de la logística.

ICIL és capdavantera a nivell nacional en recerca, formació, divulgació i aplicacions empresarials en logística des de 1980. Actualment té associats a més de 1200 professionals repartits en 14 comunitats autònomes i compta amb seus pròpies a Barcelona, Madrid i Bilbao

El conveni signat inclou visites a empreses, formació per al professorat i alumnat, beques i premis, entre d’altres, amb la finalitat d’apropar els centres d’FP de Barcelona i la seva Àrea Metropolitana, a un sector en transformació i creixement, amb un pes econòmic important a Catalunya, el 13% de PIB segons darrer estudi de PIMEC, que genera ocupació i que requereix de perfils qualificats en digitalització i noves tecnologies.

talent1 talent1