Els passats 2 i 3 de juny els equips finalistes dels 12 reptes del MetròpolisFPLab van presentar el seu projecte davant el jurat, format per les empreses participants, consultors en innovació, i els mateixos organitzadors del programa (l’AMB i la Fundació).

Cada equip finalista va tenir 5 minuts per presentar el seu projecte i convèncer a l’empresa llançadora del repte de què la seva idea era la millor. Durant dos matins, vam conèixer les diferents propostes dels 24 equips, i vam poder posar cara als integrants a cada un dels projectes.

Acabades les presentacions, totes les parts del jurat ens vam reunir per decidir quins equips eren els guanyadors, considerant originalitat, viabilitat i resolució del repte, així com varietat del territori.

Aquest passat 1 de juliol vam fer l’acte de cloenda de la 4a edició del MetròpolisFPLab, fent entrega dels obsequis als 12 equips guanyadors i reconeixent tota la feina feta pels centres, les empreses i les parts organitzadores. Ara, l’alumnat guanyador té l’oportunitat de fer una beca formativa de dos mesos a l’empresa corresponent, per tal d’impulsar la idea guanyadora a la mateixa empresa i conèixer de primera mà l’entitat en qüestió.

Seguim amb el MetròpolisFPLab5!