Per segon any consecutiu, impulsem el Premi FPconsolida llaura fer costat als emprenedors amb estudis de Formació Professional, en la consolidació de les seves idees de negoci. Un premi que dóna continuïtat al FPemprèn, en el qual se seleccionen projectes en fase idea.
“Emprendre no és un camí fàcil per a afrontar els emprenedors sols. L’FP té molt a aportar al teixit empresarial de Catalunya i per això hem decidit sumar forces el món empresarial i la Fundació BCN Formació Professional, per a acompanyar amb experiència a aquells que donis d’FP volen fer realitat les seves idees”.

Núria Basi, Presidenta Basi Group i membre de Netmentora.

La Fundació BCN Formació Professionaluna organització impulsada per l’Ajuntament de Barcelona, fomenta la relació entre formació professional i l’entorn econòmic i social, facilitant la integració d’estudiants en el món empresarial.

En col·laboració amb Netmentora, cada any seleccionem projectes emprenedors liderats per estudiants i ex-estudiants de formació professional amb la finalitat d’acompanyar-los en el procés de consolidació de les seves idees.

Acompanyament empresarial i networking per a consolidar noves empreses Allison Brown i Adriana Civit de DUETTO Estudi Tèxtil, una empresa dedicada a la creació artesanal d’estampats atemporals i dissenys tèxtils personalitzats inspirats en la botànica, són les guanyadores de l’edició 2020 del premi FPconsolida. “Estem molt emocionades de poder comptar amb aquest suport, per a nosaltres és una oportunitat única. Una emoció que es transforma en motivació i determinació”. Adriana Civit, Co-fundadora Duetto Estudi i membre de Netmentora. Al llarg dels pròxims 3 mesos, accediran a un procés d’intercanvi i creixement de la mà d’empresaris i directius en actiu, una oportunitat per a validar el seu model de negoci, rebre feedback, establir connexions amb l’ecosistema emprenedor i empresarial i construir una xarxa de contactes. A més, optaran a l’accés a la xarxa Netmentora com premiades, un acompanyament empresarial de 2 anys sense cost, al qual cada any accedeixen només 15 noves empreses.
Et vas perdre el lliurament de premis?
Reviu-la