Els dies 28 i 30 de juny, la Fundació BCN Formació Professional ha constituït les 4 comissions de treball de la Taula sectorial de Formació Industrial, en la que hi participen representants de centres d’FP (Salesians de Sarrià, Escola del Treball,  Jesuïtes el Clot, Mare de Déu de la Mercè i Anna Gironella de Mundent) empreses (SIMON, SANDVICK, SEAT, GUTMAR) centres tecnològics (LEITAT, EURECAT), patronals (ASEITEC-CECOT, UPM, PIMEC)  sindicats (UGT, CCOO), Barcelona Activa, Departament d’Ensenyament, ACCIÓ, CTTI, Cambra de Comerç, Col·legi d’Enginyers de Catalunya..amb l’objectiu de pontenciar l’FP industrial davant les necessitat de treballadors qualificats que es generin en la Indústria 4.0.

Les 4 comissions treballaran propostes i accions al voltant d’aquestes quatre àrees:

• Vocacions industrials: treballar amb les escoles de primària, secundària i famílies per fomentar les vocacions industrials
  • Orientació: amb l’objectiu de captar el màxim de talent cap als estudis industrials
  • Sistemes Industrials per a la Indústria 4.0: treballar amb les empreses i els agents socials els diferents instruments de la formació professional per atraure, captar, integrar i retenir el millor talent
  • Coordinació territorial: coordinar els diferents programes i recursos disponibles de formació professional industrial a Barcelona i la seva àrea d’influència especialment pel què fa a vocacions, orientació i sistemes industrials per a la Indústria 4.0

Per a més informació podeu contactar amb: industria@fundaciobcnfp.cat