PROJECTS

Pla de Mesures Innovació a l'FP
Friday, 12 January 2018
article thumbnail

Suport a projectes innovadors de Formació Professional     El projecte d’innovació a l’FP de la Fundació té com a objecte premiar projectes educatius de caire innovador. En aquest sentit es posa l'èmfasi a tots aquells factors que afavoreixen la qualitat i la innovació en l’educació i que pertanyen a l’àmbit d’actuació dels centres d’FP a través  [ ... ]

TLN MOBILICAT
Friday, 01 December 2017
article thumbnail

TLN MOBILICAT     QUÉ ÉS EL PROJECTECTE TLN MOBILICAT?   El projecte TLN Mobilicat té l’objectiu de promoure la inserció laboral de qualitat de graduats en formació professional mitjançant la creació d’un itinerari personalitzat d’acompanyament i suport amb aprenentatge pràctic i formatiu a diferents ciutats d’Europa.    [ ... ]

article thumbnail

El projecte “Entra al Circuit de la innovació amb l’FP” neix arrel de la col·laboració entre la Fundació BCN Formació Professional i el Circuit de Barcelona-Catalunya amb l’objectiu principal de visibilitzar el talent de l’FP.  S’adreça a tots els cicles formatius dels centres i/o instituts que imparteixen ensenyaments de Formació Professional (ensenyaments específics, ar [ ... ]

YOUTUBE CHANNEL

Show all videos