PROJECTS

AWARDS FPEMPRÈN
Monday, 05 February 2018
article thumbnail

One way to learn to take FPemprèn awards are public recognition to the best business projects created by students from vocational training institutes and vocational training centers in Barcelona. The purpose of the contest is to promote recognition and social prestige of vocational training, as well as retrieve the values of work among students in vocational training, especially those r [ ... ]

Pla de Mesures Innovació a l'FP
Friday, 12 January 2018
article thumbnail

Suport a projectes innovadors de Formació Professional     El projecte d’innovació a l’FP de la Fundació té com a objecte premiar projectes educatius de caire innovador. En aquest sentit es posa l'èmfasi a tots aquells factors que afavoreixen la qualitat i la innovació en l’educació i que pertanyen a l’àmbit d’actuació dels centres d’FP a través  [ ... ]

TLN MOBILICAT
Friday, 01 December 2017
article thumbnail

TLN MOBILICAT     QUÉ ÉS EL PROJECTECTE TLN MOBILICAT?   El projecte TLN Mobilicat té l’objectiu de promoure la inserció laboral de qualitat de graduats en formació professional mitjançant la creació d’un itinerari personalitzat d’acompanyament i suport amb aprenentatge pràctic i formatiu a diferents ciutats d’Europa.    [ ... ]

YOUTUBE CHANNEL

Show all videos