PROJECTS

article thumbnail

La Fundació BCN Formació Professional i la Fundació Bancària “la Caixa” han establert un marc de col·laboració per dur a terme el projecte Tribunes de reflexió entorn als reptes de la Formació Professional seleccionat en el marc de la Convocatòria de propostes de Reflexió del Palau Macaya.

ERAMUS+
Wednesday, 27 June 2018
article thumbnail

The new European program Erasmus + will allow students, teachers and graduates of vocational training can be trained to perform or practice in institutions or companies from different countries of the European Union. BCN Professional Training Foundation, in coordination with vocational schools Barcelona manages international mobility following projects: Erasmus+ Higher Education: Project aimed a [ ... ]