PROJECTS

TLN MOBILICAT
Friday, 01 December 2017
article thumbnail

TLN MOBILICAT     QUÉ ÉS EL PROJECTECTE TLN MOBILICAT?   El projecte TLN Mobilicat té l’objectiu de promoure la inserció laboral de qualitat de graduats en formació professional mitjançant la creació d’un itinerari personalitzat d’acompanyament i suport amb aprenentatge pràctic i formatiu a diferents ciutats d’Europa.    [ ... ]

article thumbnail

El projecte “Entra al Circuit de la innovació amb l’FP” neix arrel de la col·laboració entre la Fundació BCN Formació Professional i el Circuit de Barcelona-Catalunya amb l’objectiu principal de visibilitzar el talent de l’FP.  S’adreça a tots els cicles formatius dels centres i/o instituts que imparteixen ensenyaments de Formació Professional (ensenyaments específics, ar [ ... ]

Anuari de la Formació Professional
Tuesday, 03 October 2017
article thumbnail

Anuari de la Formació Professional a Barcelona: Mercat de treball i Formació Professional a Barcelona L'Anuari de l'FP és una publicació anual on es recull i s'estudia els principals indicadors de l'FP a Barcelona des de l'anàlisis de les dades del mercat de treball i la demanda de formació professional inicial i per a l'ocupació. Es pot accedir al recull de tots els anuaris publicats fin [ ... ]

YOUTUBE CHANNEL

Show all videos