PROJECTS

article thumbnail

El projecte “Entra al Circuit de la innovació amb l’FP” neix arrel de la col·laboració entre la Fundació BCN Formació Professional i el Circuit de Barcelona-Catalunya amb l’objectiu principal de visibilitzar el talent de l’FP.  S’adreça a tots els cicles formatius dels centres i/o instituts que imparteixen ensenyaments de Formació Professional (ensenyaments específics, ar [ ... ]

Anuari de la Formació Professional
Tuesday, 03 October 2017
article thumbnail

Anuari de la Formació Professional a Barcelona: Mercat de treball i Formació Professional a Barcelona L'Anuari de l'FP és una publicació anual on es recull i s'estudia els principals indicadors de l'FP a Barcelona des de l'anàlisis de les dades del mercat de treball i la demanda de formació professional inicial i per a l'ocupació. Es pot accedir al recull de tots els anuaris publicats fin [ ... ]

article thumbnail

Convocatòria d’ajuts per a l’aplicació del programa SEFED (Simulació d’Empreses amb Finalitats Educatives) dels instituts i centres d’FP de la ciutat de Barcelona, curs 2017-18 La present convocatòria té com a objecte donar suport, a través d’ajuts econòmics, als instituts i centres d’FP de la ciutat de Barcelona que considerin d’interès l’aplicació de la metodologia SEFE [ ... ]

YOUTUBE CHANNEL

Show all videos