PROJECTS

MetròpolisLab FP
Thursday, 14 June 2018
article thumbnail

MetròpolislabFP és un projecte d’innovació impulsat per l’Agència Metropolitana de Desenvolupament Econòmic de l'AMB i la Fundació BCN Formació Professional, amb l’objectiu de posar en valor el talent de l’alumnat de formació professional, apropant-lo al mercat laboral, potenciant l’adquisició de competències clau i fomentant la seva inserció laboral, a través de la meto [ ... ]

article thumbnail

Convocatòria d’ajuts per a l’aplicació del programa SEFED (Simulació d’Empreses amb Finalitats Educatives) dels instituts i centres d’FP de la ciutat de Barcelona, curs 2018-19 La present convocatòria té com a objecte donar suport, a través d’ajuts econòmics, als instituts i centres d’FP de la ciutat de Barcelona que considerin d’interès l’aplicació de la metodologia SEFE [ ... ]

Sectors i noves ocupacions a l'FP
Wednesday, 14 March 2018
article thumbnail

Navega pels sectors i les ocupacions de futur en l'FP. Aquí veuràs quines ocupacions tenen més inserció, quines competències demana el mercat de treball i oferta formativa hi ha.

YOUTUBE CHANNEL

Show all videos