Annual Report

TLN MOBILICAT

Els sectors econòmics emergents i l'FP a la RMB. Indústria del mòbil

Aquests estudis són una col·lecció d'informes sobre els sectors econòmics emergents que tenen per objectiu analitzar l'encaix i el desencaix entre la formació professional i el mercat de treball.

Anuari de la Formació Professional a Barcelona 2014

Ja està disponible l'Anuari de la Formació Professional 2014: Mercat de Treball i Formació Professional a Barcelona per tal de que pugui ser descarregat.

ERASMUS+

Erasmus+ permetrà que 100 estudiants de formació professional de Barcelona puguin realitzar estades formatives en empreses de les diferents ciutats de la Unió Europea.

Presentació de l’Estudi d’Impacte de la Mobilitat Internacional.

Dimecres 3 de juny a la Sala Emprèn de Barcelona Activa

Projectes 2015

Relació de projectes a desenvolupar durant l'any 2015 en les àrees d'Observatori, FP i Empresa i Projectes Europeus i Relacions Internacionals

PE 12-15

Pla estratègic de la Fundació BCN Formació Professional pel període 2012-2015 a partir dels objectius estratègics i operatius fundacionals.

Guia FP 2015-2016

Relació de centres d'FP de Barcelona i de l'oferta de títols que es poden estudiar a la ciutat. La guia també ofereix els índex d'inserció laboral per famílies i les sortides professionals relacionades amb cada títol.

FP GUIDE 2016-2017

Programme of professional studies in Barcelona.

Students

You are studying a training cycle? Here you will find everything you need!

Center

Information centers

Business

Want to have of FP students interns in your company?

FP Observatory

Main indicators of Vocational Training

PROJECTS

AWARDS FPEMPRÈN