V Edició Premis FPemprèn

Ja es coneixen els guanyadors de la 5a edició dels premis FPemprèn lliurats el 4 de juny dins del marc del BizBarcelona

Convocatòria Beques Leonardo da vinci 2014

El projecte Leonardo da Vinci està destinat a recent graduats/des en el cicles formatius de grau mitjà i superior de centres de formació professional de Barcelona.

Projectes 2014

Relació de projectes a desenvolupar durant l'any 2014 en les àrees d'observatori, FP i empresa i Projectes europeus i relacions internacionals

Anuari2013

Ja està disponible l'Anuari de la Formació Professional 2013: Mercat de Treball i Formació Professional a Barcelona per tal de que pugui ser descarregat.

ERASMUS 2014

Erasmus 2014 permetrà que 50 estudiants de formació professional de Barcelona puguin realitzar estades de pràctiques en empreses de les diferents ciutats de la Unió Europea.

PE 12-15

Pla estratègic de la Fundació BCN Formació Professional pel període 2012-2015 a partir dels objectius estratègics i operatius fundacionals.

Guia FP 2014-2015

Relació de centres d'FP de Barcelona i de l'oferta de títols que es poden estudiar a la ciutat. La guia també ofereix els índex d'inserció laboral per famílies i les sortides professionals relacionades amb cada títol.

Sectors Emergents Industries alimentàries

L'estudi conforma una anàlisi quantitativa del sector i de les xifres de formació en FP, una part qualitativa amb docents i empresaris i un àmbit de recomanacions i actuacions a nivell específic i sistèmic.

Guia FP 2014-2015

Oferta formativa dels estudis professionals a Barcelona.

Estudiant

Ets estudiant d'un cicle formatiu? Aquí trobaràs tot el que necessites!

Centre

Informació dels centres

Vols tenir estudiants d'FP en règim de pràctiques en la teva empresa?

Observatori FP

Principals indicadors de la Formació Professional

PROJECTES

Convocatòria d'ajuts Innovació a l'FP
Divendres, 31 Octubre 2014
article thumbnail

CONVOCATÒRIA D’AJUTS, CURS 2014-15, A MESURES QUE PROMOGUIN LA QUALITAT I LA INNOVACIÓ EN EL SISTEMA DE FORMACIÓ PROFESSIONAL   Suport a projectes innovadors de Formació Professional   El projecte d’innovació a l’FP de la Fundació té com a objecte donar suport i impulsar, a través de la concessió d’ajuts econòmics, entorns, metodologies d’aprenentatge i actuacions [ ... ]

Estades Europees per a docents
Dilluns, 20 Octubre 2014
article thumbnail

Extra for teachers El programa d'estades europees per a docents gestiona la mobilitat d'un grup de professors/es de centres d'FP de Barcelona amb la intenció de donar a conèixer, contrastar i analitzar altres metodologies de treball en formació Professional de diferents ciutats europees. En cadascun d'aquests projectes es tracta de centrar l'estada formativa en un secotr professional diferent. [ ... ]

PLA 16-19
Dilluns, 30 Juny 2014
article thumbnail

PROGRAMES DE FORMACIO I INSERCIÓ 2014-2015 Enguany els canvis que proposa la LOMCE, amb la supressió dels PQPI, han generat l’aposta a Catalunya dels nous Programes de Formació i Inserció (PFI) impulsats pel Departament d’Ensenyament. Per aquest curs 2014-2015, la Regidoria d’Educació i Universitats i l’Àrea de Qualitat de Vida, Igualtat i Esports de l’Ajuntament de Barcelona, do [ ... ]

CANAL YOUTUBE

Veure tots els videos

Video Tribuna FP. L’activitat emprenedora i la Formació Professional

VideoFPEmprèn

L’empresa entra a les aules

PQPI’s Barcelona

S’amplien els PQPI per a joves que no superen l’ESO.

Premis FPEMPRÈN Bizbarcelona 2013