6a Edició Premis FPemprèn

Premis als millors projectes empresarials realitzats per estudiants de Formació Professional dels instituts i centres d’FP de Barcelona.

Meeting Point Barcelona 2015

2a Trobada d’Empreses Simulades Fundació BCN Formació Professional

Sectors emergents Energia

L'estudi conforma una anàlisi quantitativa del sector i de les xifres de formació en FP, una part qualitativa amb docents i empresaris i un àmbit de recomanacions i actuacions a nivell específic i sistèmic.

Convocatòria Beques Leonardo da vinci 2014

El projecte Leonardo da Vinci està destinat a recent graduats/des en el cicles formatius de grau mitjà i superior de centres de formació professional de Barcelona.

Projectes 2014

Relació de projectes a desenvolupar durant l'any 2014 en les àrees d'observatori, FP i empresa i Projectes europeus i relacions internacionals

Anuari2013

Ja està disponible l'Anuari de la Formació Professional 2013: Mercat de Treball i Formació Professional a Barcelona per tal de que pugui ser descarregat.

ERASMUS 2014

Erasmus 2014 permetrà que 50 estudiants de formació professional de Barcelona puguin realitzar estades de pràctiques en empreses de les diferents ciutats de la Unió Europea.

PE 12-15

Pla estratègic de la Fundació BCN Formació Professional pel període 2012-2015 a partir dels objectius estratègics i operatius fundacionals.

Guia FP 2014-2015

Relació de centres d'FP de Barcelona i de l'oferta de títols que es poden estudiar a la ciutat. La guia també ofereix els índex d'inserció laboral per famílies i les sortides professionals relacionades amb cada títol.

Guia FP 2015-2016

Oferta formativa dels estudis professionals a Barcelona.

Estudiant

Ets estudiant d'un cicle formatiu? Aquí trobaràs tot el que necessites!

Centre

Informació dels centres

Vols tenir estudiants d'FP en règim de pràctiques en la teva empresa?

Observatori FP

Principals indicadors de la Formació Professional

PROJECTES

PREMIS FPEMPRÈN