Premis FPemprèn

Reconeixement públic als millors projectes empresarials realitzats per estudiants de Formació Professional dels instituts i centres d'FP de Barcelona i la seva Àrea Metropolitana.

Anuari de la Formació Professional a Barcelona i a l'AMB 2017

L'Anuari de la FP és un recull d'informació entorn del sistema integrat de la Formació Professional a la Ciutat de Barcelona i l'AMB. Aporta dades de la Formació Professional Inicial i per a l'Ocupació, així com, del mercat de treball

Aula Empresa

Nova convocatòria d'ajuts per a l’aplicació del programa SEFED (Simulació d’Empreses amb Finalitats Educatives) dels instituts i centres d’FP de la ciutat de Barcelona, curs 2018-19

TLN MOBILICAT

Entra al Circuit de la Innovació amb l'FP

Generació d’idees de l'alumnat d’FP, per donar resposta a tres reptes reals, que NO són del món del motor i que el Circuit de Barcelona-Catalunya es proposa per als propers anys.

Pla de Mesures Innovació a l'FP, curs 2017-2018

Ajuts a projectes que promoguin la qualitat i la innovació en el sistema de formació professional.

Anuari de la Formació Professional a Barcelona 2016

L'Anuari de la FP és un recull d'informació entorn del sistema integrat de la Formació Professional a la Ciutat de Barcelona. Aporta dades de la Formació Professional Inicial i per a l'Ocupació així com del mercat de treball

Els sectors econòmics emergents i la formació professional a la RMB. Sector: Indústria 4.0

Aquests estudis són una col·lecció d'informes sobre els sectors econòmics emergents que tenen per objectiu analitzar l'encaix i el desencaix entre la formació professional i el mercat de treball.

Memòria Anual Online

Els sectors econòmics emergents i l'FP a la RMB. Indústria del mòbil

ERASMUS+

Erasmus+ permetrà que 100 estudiants de formació professional de Barcelona puguin realitzar estades formatives en empreses de les diferents ciutats de la Unió Europea.

Presentació de l’Estudi d’Impacte de la Mobilitat Internacional.

Dimecres 3 de juny a la Sala Emprèn de Barcelona Activa

PE 12-15

Pla estratègic de la Fundació BCN Formació Professional pel període 2012-2015 a partir dels objectius estratègics i operatius fundacionals.

Guia FP 2015-2016

Relació de centres d'FP de Barcelona i de l'oferta de títols que es poden estudiar a la ciutat. La guia també ofereix els índex d'inserció laboral per famílies i les sortides professionals relacionades amb cada títol.

Guia FP 2018-2019

Oferta formativa dels estudis professionals a Barcelona.

Estudiant

Ets estudiant d'un cicle formatiu? Aquí trobaràs tot el que necessites!

Centre

Informació dels centres

Vols tenir estudiants d'FP en règim de pràctiques en la teva empresa?

Observatori FP

Principals indicadors de la Formació Professional

PROJECTES

article thumbnail

La Fundació BCN Formació Professional i la Fundació Bancària “la Caixa” han establert un marc de col·laboració per dur a terme el projecte Tribunes de reflexió entorn als reptes de la Formació Professional seleccionat en el marc de la Convocatòria de propostes de Reflexió del Palau Macaya.

ERASMUS+
Dimecres, 27 Juny 2018
article thumbnail

El programa europeu Erasmus+ permet que estudiants, graduats i docents de Formació Professional puguin formar-se o realitzar estades formatives en institucions o empreses dels diferents països de la Unió Europea. La Fundació BCN Formació professional, de forma coordinada amb els centres de formació professional de Barcelona, gestiona els següents projectes de mobilitat internacional: Eras [ ... ]