V Edició Premis FPemprèn

Nova convocatòria de la 5a edició dels Premis FPemprèn, adreçats a l'alumnat d'FP de grau mitjà i grau superior de la ciutat de Barcelona

Anuari2013

Ja està disponible l'Anuari de la Formació Professional 2013: Mercat de Treball i Formació Professional a Barcelona per tal de que pugui ser descarregat.

ERASMUS 2014

Erasmus 2014 permetrà que 50 estudiants de formació professional de Barcelona puguin realitzar estades de pràctiques en empreses de les diferents ciutats de la Unió Europea.

PE 12-15

Pla estratègic de la Fundació BCN Formació Professional pel període 2012-2015 a partir dels objectius estratègics i operatius fundacionals.

Estudi FCT on Plus

L'estudi identifica els elements que determinen l'eficàcia de l'FCT, des de l'anàlisi dels factors que la faciliten o dificulten, amb propostes de millora i recomanacions polítiques.

Guia FP 2014-2015

Relació de centres d'FP de Barcelona i de l'oferta de títols que es poden estudiar a la ciutat. La guia també ofereix els índex d'inserció laboral per famílies i les sortides professionals relacionades amb cada títol.

Projectes 2013

Relació de projectes a desenvolupar durant l'any 2013 en les àrees d'observatori, empresa i mobilitat internacional.

Sectors Emergents Industries alimentàries

L'estudi conforma una anàlisi quantitativa del sector i de les xifres de formació en FP, una part qualitativa amb docents i empresaris i un àmbit de recomanacions i actuacions a nivell específic i sistèmic.

Guia FP 2014-2015

Oferta formativa dels estudis professionals a Barcelona.

Estudiant

Ets estudiant d'un cicle formatiu? Aquí trobaràs tot el que necessites!

Centre

Informació dels centres

Vols tenir estudiants d'FP en règim de pràctiques en la teva empresa?

Observatori FP

Principals indicadors de la Formació Professional

PROJECTES

AULA EMPRESA
Dilluns, 17 Març 2014
article thumbnail

L’aula es configura com a empresa  El projecte Aula Empresa de la Fundació té per objecte l’aplicació de la metodologia que facilita l’aprenentatge pràctic en el mòdul formatiu “L’empresa a l’aula” del cicle formatiu de grau mitjà de Gestió administrativa. La metodologia consisteix en aplicar el programa SEFED (Simulació d’Empreses amb Finalitats Educatives), el qual [ ... ]

FPEMPRÈN
Dijous, 13 Març 2014
article thumbnail

Un camí per a aprendre a emprendre Els Premis FPemprèn són un reconeixement públic als millors projectes empresarials realitzats per estudiants de Formació Professional dels instituts i centres d’FP de Barcelona. La finalitat del concurs és potenciar el reconeixement i el prestigi social de la formació professional, així com recuperar els valors del treball entre els estudiants de la f [ ... ]

article thumbnail

Estades en pràctiques a Europa, el seu impacte Anàlisis de l'impacte que han generat les estades en pràctiques internacionals gestionades per la Fundació. La seva situació acadèmica i professional dels i les participants.

CANAL YOUTUBE

Veure tots els videos

L’empresa entra a les aules

PQPI’s Barcelona

S’amplien els PQPI per a joves que no superen l’ESO.

Premis FPEMPRÈN Bizbarcelona 2013

Química 2012-13