Anuari de la Formació Professional a Barcelona 2015

L'Anuari de l'FP a Barcelona és un recull sistemàtic i anual sobre l'estat de l'FP a la ciutat i el mercat de treball

7a edició Premis FPemprèn

Reconeixement públic als millors projectes empresarials realitzats per estudiants de Formació Professional dels instituts i centres d’FP de Barcelona. Enguany amb la col·laboració de l'Àrea Metropolitana de Barcelona.

Pla de Mesures Innovació a l'FP. Web dels projectes innovadors

Nou espai web on es poden consultar els projectes presentats a les diferents edicions del Pla de Mesures Innovació a l'FP.

Memòria Anual Online

TLN MOBILICAT

El projecte TLN Mobilicat té l’objectiu de promoure la inserció laboral de qualitat de graduats en formació professional mitjançant la creació d’un itinerari personalitzat d’acompanyament i suport amb aprenentatge pràctic i formatiu a Alemanya.

Els sectors econòmics emergents i l'FP a la RMB. Indústria del mòbil

Aquests estudis són una col·lecció d'informes sobre els sectors econòmics emergents que tenen per objectiu analitzar l'encaix i el desencaix entre la formació professional i el mercat de treball.

ERASMUS+

Erasmus+ permetrà que 100 estudiants de formació professional de Barcelona puguin realitzar estades formatives en empreses de les diferents ciutats de la Unió Europea.

Presentació de l’Estudi d’Impacte de la Mobilitat Internacional.

Dimecres 3 de juny a la Sala Emprèn de Barcelona Activa

Projectes 2015

Relació de projectes a desenvolupar durant l'any 2015 en les àrees d'Observatori, FP i Empresa i Projectes Europeus i Relacions Internacionals

PE 12-15

Pla estratègic de la Fundació BCN Formació Professional pel període 2012-2015 a partir dels objectius estratègics i operatius fundacionals.

Guia FP 2015-2016

Relació de centres d'FP de Barcelona i de l'oferta de títols que es poden estudiar a la ciutat. La guia també ofereix els índex d'inserció laboral per famílies i les sortides professionals relacionades amb cada títol.

Guia FP 2016-2017

Oferta formativa dels estudis professionals a Barcelona.

Estudiant

Ets estudiant d'un cicle formatiu? Aquí trobaràs tot el que necessites!

Centre

Informació dels centres

Vols tenir estudiants d'FP en règim de pràctiques en la teva empresa?

Observatori FP

Principals indicadors de la Formació Professional

PROJECTES

Estudi sectors emergents i FP a la RMB