En el marc del projecte Aula Empresa, la Fundació BCN FP ha organitzat el Meeting Point Barcelona 2013, un espai de trobada de les empreses simulades de la ciutat de Barcelona. A la trobada comercial  hi van participar un total d’11 centres d’FP de la ciutat amb les corresponents empreses simulades i un nombre aproximat de 250 alumnes participants del programa Simulació d’Empreses amb Finalitats Educatives (SEFED).

El projecte Aula Empresa de la Fundació té per objecte l’aplicació de la metodologia que facilita l’aprenentatge pràctic en el mòdul formatiu “L’empresa a l’aula” del cicle formatiu de grau mitjà de Gestió administrativa.