El passat 24 de febrer va tenir lloc a l’Institut Vall d’Hebron la primera trobada de les set empreses simulades de la ciutat de Barcelona que actualment participen en el projecte Aula Empresa de la Fundació BCN. Durant la sessió es va aprofitar per a fer el seguiment del projecte i es va posar en comú l’experiència viscuda fins el moment per a cadascun dels centres, ressaltant per part de tothom el valor que aquesta metodologia aporta al Mòdul formatiu “L’empresa a l’aula” del cicle de Gestió Administrativa. La segona part d’aquesta trobada va ser de caire formatiu, on personal de la Fundació Inform (responsable tècnic d’aquesta metodologia) van impartir una sessió formativa sobre el funcionament de les e-shop.