El passat 9 de novembre vam participar als salons de l’ocupació i BIZ, dos espais de trobada entre persones emprenedores, startups i talent. Des de la Fundació vam impartir un taller interactiu per conèixer els diferents cicles formatius i certificats professionals. Les persones assistents van poder elaborar el seu propi itinerari formatiu i capacitador,  per tal de marcar la seva formació actual, els seus objectius professionals i saber com poden millorar el seu perfil competencial.Paral·lelament, vam organitzar la taula rodona “Talent i esperit emprenedor: experiències d’èxit” amb testimonis d’empreses, alumnes i docents que han tingut papers clau als projectes d’innovació en l’FP. Arquima, una empresa puntera de construcció de fusta, fa dos anys que forma part del MetròpolisFPLab, i ens van explicar de primera mà la seva experiència en projectes d’innovació amb FP. Alumnat i docents d’FP també ens van explicar el seu testimoni en un projecte que els permet adaptar la pedagogia dels centres a resoldre necessitats reals d’empreses i institucions. Finalment, Noè Alexandre, guanyador de la passada edició dels Premis FPConsolida, ens va explicar el mentoratge de 360º que està rebent per la xarxa d’emprenedors/es de Netmentora i com està impulsat la seva empresa.