La Fundació BCN Formació Professional prepara la comunicació de la convocatòria de les beques Leonardo per enviar als centres socis del projecte. Les 62 beques de mobilitat del projecte van ser aprovades per l’Organisme Autònom de Programes Educatius Europeus -OAPEE- dins del Programa LEONARDO DA VINCI. El nom del projecte presentat per la Fundació BCN Formació Professional és TEAM -Trans European Apprentice Mobility- i gràcies a ell 62 alumnes de grau mitjà dels centres educatius que són socis del projecte, podran realitzar una estada de pràctiques en empresa de 2 mesos a una de les diferents ciutats de l’Associació XARXA FP. Les esmentades estades hauran de fer-se abans del mes de maig de 2012.