Els passats 8 i 9 de juny, els socis europeus del projecte Logistic VET Hub es van reunir a Kuopio per a la 4a reunió de seguiment del projecte,  organitzada per Savon ammattiopisto Sakky.

Vam tenir l’oportunitat de reunir-nos per a discutir les principals bones pràctiques identificades fins ara i encetar l’últim work package del projecte, en el que es desenvoluparan recomanacions estratègiques per a incentivar la formació professional al sector logístic arreu d’Europa.

A més, hem continuat organitzant la propera estada formativa internacional dirigida a 21 estudiants de logística d’FP provinents de diversos centres de Barcelona i l’Àrea Metropolitana de Barcelona, ​​Tartu (Estònia), Lisboa (Portugal), Groningen (Països Baixos), Kuopio i Rovaniemi (Finlàndia) i Skelleftea (Suècia), que tindrà lloc a Tartu del 10 al 15 de setembre per tal de conèixer el sector logístic global d’Estònia.

Podeu trobar la resolució del procés de selecció dels participants aquí.
El proper mes d’octubre celebrarem l’acte de cloenda del projecte on es presentaran els principals resultats i les bones pràctiques internacionals més significatives.