Celebración 10ª aniversario Fundación BCN Formación Profesional

Disfrutaremos de una ponencia marco sobre el presente y futuro de la educación, el aprendizaje a lo largo de la vida y el mundo del trabajo. Reflexionar sobre los retos que nos planteamos desde la Formación Profesional, fruto del trabajo realizado desde la Fundación con la col • colaboración de varios expertos a lo largo de este año 2017.

8a edició Premis FPemprèn

Reconeixement públic als millors projectes empresarials realitzats per estudiants de Formació Professional dels instituts i centres d'FP de Barcelona i la seva Àrea Metropolitana.

Memoria Anual Online

Els sectors econòmics emergents i l'FP a la RMB. Indústria del mòbil

Aquests estudis són una col·lecció d'informes sobre els sectors econòmics emergents que tenen per objectiu analitzar l'encaix i el desencaix entre la formació professional i el mercat de treball.

ERASMUS+

Erasmus+ permetrà que 100 estudiants de formació professional de Barcelona puguin realitzar estades formatives en empreses de les diferents ciutats de la Unió Europea.

Presentació de l’Estudi d’Impacte de la Mobilitat Internacional.

Dimecres 3 de juny a la Sala Emprèn de Barcelona Activa

PE 12-15

Pla estratègic de la Fundació BCN Formació Professional pel període 2012-2015 a partir dels objectius estratègics i operatius fundacionals.

Guia FP 2015-2016

Relació de centres d'FP de Barcelona i de l'oferta de títols que es poden estudiar a la ciutat. La guia també ofereix els índex d'inserció laboral per famílies i les sortides professionals relacionades amb cada títol.

Guia FP 2017-2018

Oferta formativa de los estudios profesionales en Barcelona.

Eres estudiante de un ciclo formativo? Aqui encontrarás todo lo que necesitas!

Información de los centros

Quieres tener estudiantes de FP en régimen de prácticas en tu empresa?

Observatorio FP

Principales indicadores de la Formación Profesional

article thumbnail

El projecte “Entra al Circuit de la innovació amb l’FP” neix arrel de la col·laboració entre la Fundació BCN Formació Professional i el Circuit de Barcelona-Catalunya amb l’objectiu principal de visibilitzar el talent de l’FP.  S’adreça a tots els cicles formatius dels centres i/o instituts que imparteixen ensenyaments de Formació Professional (ensenyaments específics, ar [ ... ]