MetròpolisFPlab és un projecte d’innovació impulsat per l’Agència Metropolitana de Desenvolupament Econòmic de l’AMB i la Fundació BCN Formació Professional, amb l’objectiu de posar en valor el talent de l’alumnat de formació professional, apropant-lo al mercat laboral, potenciant l’adquisició de competències clau i fomentant la seva inserció laboral, a través de la metodologia d’innovació oberta en un entorn real.

El  projecte compta també amb el suport del SOC en el marc dels programes de suport al desenvolupament local.

Els objectius d’aquest projecte són:

El  projecte combina  les demandes empresarials amb  la creació d’un entorn d’anàlisi, de formació especialitzada per mitjà de mentors i tècnics, a fi de potenciar l’emprenedoria, el treball en equip, el foment de les competències clau i l’experimentació. Es promou la innovació oberta com a procés metodològic d’ alt valor afegit per a la seva aplicabilitat a la Formació Professional.

MetròpolisFPlab 2a edició, curs 2019-20

El premi per a cada equip guanyador consistirà en el desenvolupament de la idea i/o proposta de millora en la mateixa empresa, durant un temps de 2 mesos i a través d’una beca formativa remunerada. Un cop resolts els equips guanyadors, es proporcionarà més informació d’aquesta beca. També hi haurà una dotació de recursos materials als centres d’FP i reconeixement per als/les tutors/es que han assessorat i acompanyat en tot el procés als equips.

Els reptes plantejats han sigut els següents:

Descarrega:

Organitzen:

logo Fundació FP Barcelona

Amb el suport de:

Logo Innobaix
logo Port de Barcelona
logo Circuit e Barcelona Catalunya

Col·labora:

Logo sdli

Si vols més informació sobre el projecte contacta amb gsepulveda@fundaciobcnfp.cat