Arranquem el mes de setembre i el curs escolar amb una nova edició del MetròpolisFPLab, concretament la cinquena. Noves empreses s’apunten al projecte i llancen un repte a l’alumnat de Barcelona, la seva Àrea Metropolitana, i com a novetat, també a l’alumnat dels municipis de Mataró i Granollers per la incorporació de la Diputació de Barcelona en el projecte.
Aquest nou MetròpolisFPLab aposta per reptes variats, de temes com la logística, la innovació tecnològica, el desenvolupament i la construcció; ens apropem cada vegada a més alumnes per donar resposta als reptes de les empreses.
A la vegada, l’alumnat guanyador de l’anterior edició ja comença la seva beca a les empreses corresponents. Els equips que van donar solució als reptes del Port de Barcelona, TMB, el Pla Estratègic Metropolità, el Circuit de Catalunya, Arquima, LUPA i l’Agenda 2030 seguiran desenvolupant la seva idea guanyadora a la mateixa empresa que els va llaçar el repte, mitjançant una beca remunerada de dos mesos. Al butlletí del desembre podreu conèixer on han arribat les seves idees!

El proper 20 d’octubre a les 12h es durà a terme una sessió online per presentar la 5ena edició del MetròpolisFPLab. Farem una breu introducció al programa, mostrarem les novetats d’enguany i les diferents empreses/institucions presentaran els nous reptes que busquen resposta aquesta edició.

Aquesta sessió va dirigida a professorat i equip docent que estigui interessant en conèixer el projecte i apuntar-se amb el seu alumnat! Us animem a connectar-vos! IMPORTANT: Cal completar formulariper confirmar que us connectareu.