La construcció industrialitzada, les certificacions d’edificis sostenibles, la fusta constructiva, el treball col·laboratiu amb BIM, Build to rent, Co-living y el Co-housing … són tendències que la formació professional ha dE conèixer per formar als futurs professionals de la construcció 4.0.

Amb l’objectiu de conèixer les darreres novetats i tendències del sector, des de la Taula FP & Construcció 4.0, hem organitzat una visita Rebuild Expo Madrid amb 4 centres d’FP d’Edificació i Obres, Fusta i Disseny d’interiors, de Barcelona i ÀMB, i allí ens hem reunit amb 5 centres d’FP d’Edificació i Obres de Madrid, Alcalà de Henares, Saragossa i Segovia per establir sinergies i possibles projectes compartits. Gràcies a Rebuild hem pogut assistir al Congrés Nacional Arquitectura Avançada i Construcció 4.0., participar en una Taula de treball i gaudir del gran esdeveniment tecnològic del sector de l’edificació.