Articles

Presentació de l’Estudi d’Impacte de la Mobilitat Internacional a Xarxa FP (2012-2015)

El proper 15 de febrer tindrà lloc la presentació de l’Estudi d’Impacte de la Mobilitat Internacional a Xarxa FP (2012-2015) a la Sala d’Actes del Palau Macaya (Pg. Sant Joan 108, Barcelona).

La presentació va dirigida als representants i gestors de la mobilitat de les 23 ciutats membres de Xarxa FP, coordinadors de mobilitat i equips directius dels centres d’FP de Barcelona, empreses, agents econòmics i socials, estudiants, emprenedors, col·laboradors i a totes aquelles persones interessades en conèixer l’impacte de la mobilitat internacional en la ocupabilitat dels estudiants europeus de formació professional que han participat en projectes de mobilitat a través de Xarxa FP entre 2012 i 2015.

L’acte comptarà també amb la participació del CEDEFOP, l’Agència Europea per al Desenvolupament de la Formació Professional, que presentarà el “Mobility Scoreboard” de la FP a Europa, que per primer cop analitza les condicions per a la mobilitat d'alumnes d'FP a cada país de la UE.

L’acte serà presidit per Miquel Àngel Essomba, comissionat d’Educació i Universitats, i comptarà amb la participació de representants de més de vint ciutats europees membres de l’Associació Xarxa FP.

C3948FyWAAE4-ec