Tens un projecte d’empresa social i necessites impulsar-lo?

Des de la Fundació col·laborem amb l'associació Social Business City Barcelona, la qual està fent una crida oberta per la participació al Laboratori de Co-creació d'Empreses Socials, iniciativa dirigida a impulsar i facilitar la creació d’empreses socials que lluitin contra l’atur juvenil. La convocatòria va dirigida a qualsevol persona o entitat social que tingui un projecte d’empresa social i necessiti impulsar-lo.

S’oferirà:

- test de mercat
- prototipatge: 3D, mapes de processos, mockup per apps, etc.
- llançament del producte/servei
- espai de treball intensiu i col·laboratiu
- assessorament expert

Podeu consultar el web, on hi ha el calendari detallat del programa i l’enllaç al formulari d’inscripció: http://www.sbcbarcelona.org/laboratori/, així com podeu escriure a Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la.

Us animem a participar-hi!

banner 744x483 20171