Memòria Fundació BCN Formació Professional

La Fundació BCN Formació Professional elabora una Memòria d'activitats anual on es detallen els programes i projectes que s'han portat a terme en cada excercici econòmic per a cada una de les àrees de treball: observatori, empresa i mobilitat internacional.

Aquesta publicació és una eina imprescindible que ens permet d'una banda fer un balanç dels projectes i del compliment dels nostres objectius anuals definits en el marc estratègic de la Funfació BCN Formació Professional, i de l'altra, observar l'evolució de les activitats en les que la nostra entitat participa.

La publicació de la Memòria d'activitats és la nostra avaluació del compromís que hem adquirit amb els nostres patrons i els nostres col•laboradors i esdevé un exercici de la transparència de la nostra fundació.

Memòria 2015 PDF
Memòria 2014  PDF     Memòria 2013  PDF