Anuari de l'FP a Barcelona 2011. Mercat de treball i Formació Professional a Barcelona

L'Observatori de l'FP, amb la finalitat de proporcionar informació sistemàtica i permanent sobre la situació de la formació profesional des de la perspectiva de les necessitats del teixit productiu i les empreses de la ciutat de Barcelona, elabora l'"Anuari de l'FP: Mercat de Treball i Formació Professional a Barcelona".

Amb aquesta publicació, que es desenvolupa amb caràcter anual, es vol posar a l'abast de planificadors, gestor i operadors de la formació professional, un únic document que reculli tota la informació relativa al sistema d'FP, inicial i per l'ocupació, i tots aquells indicadors derivats de la interacció de l'FP amb el mercat labral i els sistema productiu.

Les dades que conté no només fan referència a la ciutat de Barcelona, sinó que també s'inclouen d'altres contextos territorials com la Unió Europea, els països de l'OCDE, la Regió Metropolitana de Barcelona o el conjunt de Catalunya.

La presentació de l'Anuari va tenir lloc el darrer 15 de març de 2012 al CaixaFòrum de Barcelona.