Treballant pel canvi. OCDE

Què pot fer el sistema educatiu per esdevenir més innovador?

Treballant pel canvi és un llibre que analitza diferents casos d'innovació del sistema educatiu tot i observant els mecanismes a partir dels quals es potencia la innovació així com el coneixement base, processos emprats i criteris tinguts en compte per avaluar processos i resultats educatius. Treballant pel canvi se centra en l'anàlisi de 14 casos d'innovació educativa, vinculada a l'FP, de 6 països de l'OCDE: Austràlia, Dinamarca, Alemanya, Hongria, Mèxic i Suïssa. Els resultats de l'anàlisi de casos aporten evidències empíriques per tal d'entendre com hem de recolzar i potenciar una innovació substanciosa del sistema educatiu en general i del sistema d'FP en particular.

Les conclusions i les recomanacions polítiques que conté Treballant pel canvi es dirigeixen i poden ser d'interès per a investigadors, gestors públics, agents educatius diversos i en especial per aquells actors relacionats amb l'FP.

El podeu descarregar en